Logo
Neviete si rady? Zavolajte.
(Po-Pia, 10-16:30 hod.)
0 ks
za 0 €
Nákupný košík je prázdny
Potrebujete poradiť? Neváhajte nás kontaktovať.
Nepremeškajte novinky, akcie a zľavy!

Môžete sa kedykoľvek odhlásiť. Zasielame raz za 14 dní.

Služby

Ručná výroba, oprava, obrúčky.

  1. Úvod
  2. Informácie pre zákazníka
  3. Reklamačný poriadok
Reklamačný poriadok

Tento reklamačný poriadok je informácia pre zákazníka o podmienkach reklamácie internetového obchodu "zlatojulia.sk". Riadi sa zákonom č. 250/2007 o ochrane spotrebiteľa - paragraf § 18.

  • záručná doba je 24 mesiacov od prevzatia tovaru zákazníkom (§ 620 O.z.)
  • ak výrobca udáva záruku dlhšiu ako je zákonná, tak platí záruka udaná výrobcom
  • čas záručnej doby sa nepočíta u výrobku, ktorý je v reklamačnom konaní
  • pri výmene tovaru začína plynuť nová záručná doba prevzatím výrobku
  • reklamovať je možné len výrobok zakúpený v našom e-shope
  • pri zakúpení tovaru v našej kamennej predajni reklamáciu je potrebné riešiť osobne v predajni "zlatníctvo JULIA" na Mäsiarskej 28, 040 01 Košice

Pri reklamáciii predávajúci nezodpovedá za vady ktoré sú spôsobené:

  • mechanickým poškodením výrobku napr. zlomenie náušníc, roztrhnutie retiazky, náramku, poškodenie zápínania šperkov, poškodenie kameňov nevhodným čistením a údržbou,
  • začernaním šperkov, ktoré boli používané buď v nevhodnom prostredí ( kúpanie v termálnej vode, v mori, liečebné  mokré procesy a pod), alebo následkom  zhoršeného zdravotného stavu
  • pretlačením a zlomením dutých šperkov, lisovaných retiazok , dutých náušníc
  • nevhodným zaobchádzaním (náraz, pád výrobku na zem, pristúpenie, spánok v šperkoch kde je to výslovne nedoporučené a pod)
  • bežným zaobchádzaním napr. predratie krúžkov na visiacich náušniciach a príveskoch, poškodenie obrúčky prsteňov pri manuálnej práci s nástrojmi, ktoré ich môžu deformovať
  • nesprávnym a nevhodným čistením šperkov v domácich podmienkach
  • v prípade akýchkoľvek nejasností sa na nás s dôverou obráťte, radi Vám poradíme

V prípade ak ste sa rozhodli pre reklamáciu je potrebné v sekcii "reklamačný formulár" stiahnuť, vyplniť a poslať reklamačný list, v ktorom vypíšete potrebné údaje a pošlete spolu s reklamovaným výrobkom na našu adresu. Výrobok je vhodné primerane zabaliť, aby pri preprave nedošlo k poškodeniu (krabička, mäkký obal a pod.). Posielajte ho v poistenom liste doporučene, alebo v bublinkovej obálke spolu s kópiou faktúry. List neposielajte na dobierku - nebude vyzdvihnutý.

Adresa pre odoslanie reklamácie:

zlatníctvo a darčeky JULIA
Mäsiarska 28
040 01 Košice

Zvyčajne posúdenie reklamácie trvá od 3 - 5 pracovných dní. V prípadoch ak je potrebné na posúdenie viac času (iné technické posúdenie), môže to trvať až 30 dní podľa obch. zákonníka. Po uplynutí 30 dňovej lehoty na vybavenie reklamácie má spotrebiteľ právo odstúpiť od zmluvy, alebo na výmenu výrobku za nový výrobok.

Ukončenie reklamačného konania:
1. odovzdaním opraveného tovaru
2. výmenou tovaru
3. vrátenie kúpnej ceny
4. zľavou na tovar
5. zamietnutie reklamácie (odôvodnené)
V prípade zamietnutia reklamácie v prvých 12 mesiacoch musí predávajúci poskytnúť zákazníkovi kópiu odborného posúdenia. V prípade reklamácie po 12 mesiacoch od kúpy ak je reklamácia zamietnutá je predávajúci povinný písomne informovať o tom komu môže zákazník zaslať výrobok na odborné posúdenie. Náklady na posúdenie znáša predávajúci bez ohľadu na výsledok posúdenia.

 

 

 

Nepremeškajte novinky, akcie a zľavy!
Môžete sa kedykoľvek odhlásiť. Zasielame raz za 14 dní.
Kde nás nájdete

Zlatníctvo a darčeky JÚLIA
Mäsiarska 28
040 01 Košice

 

Kontakty
(Po-Pia, 10-16:30 hod.)
@zlatnictvojulia
Vytvorené na Eshop-rychlo.skEshop-rychlo.sk